reklama

Vždy.... ešte vždy... som sa nezmenila!

Vždy som čakala, Vždy som hľadala, vždy dúfam o tebe, vždy ťa chcem mať pri sebe....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

vždy som túžila ťa nájsť

vždy som chcela s tebou niekde zájsť

vždy som s tebou prežila srandu

vždy sme spolu bili jednu bandu

vždy sme sa tajne ľúbili

vždy sme tajne po sebe túžili

vždy si bol pre mňa tabu

vždy si ma chcel vidieť slabú

vždy som ťa túžila pobozkať...

Vždy som myslela na teba

vždy som hľadeľa smutne do neba

vždy som sa podvedome modlila

vždy som ťa vo sne zbalila...

.........vždy je ešte stále vždy a možno vždy bude........

Ešte Vždy dúfam,

Ešte vždy zúfam

Ešte vždy túžim

Ešte vždy srdcu búšim

Ešte vždy plačem

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte vždy od radosti skáčem

Ešte vždy sa sa modlievam

Ešte vždy ťa pohľadmi ovievam

ešte vždy mi nie je všetko jedno

Ešte vždy chcem vidieť naše životy vedno...

Len ešte vždy neviem, či to vážne chcem,

či svoje sny na skutočnosť zmeniť viem

či bez týchto snov žit dokážem

či si toľko štastia sama nezakážem...

Ešte vždy sa v sebe nevyznám!

Iwk@ Olekšáková

Iwk@ Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...verím v pravdu...OBJEKTÍVNU... a verím, že sa nestačí prizerať ale treba konať ak chceme niečo zmeniť... a dúfam, že to raz príde.... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu