reklama

Rodičom

Tak mi prišlo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ticho o tom mlčím

Že lásku v srdci cítim

Nemám ten dar vďaky

povedať nahlas všetky moje muky

Viem že ste pri mne

Ráno myšlienkou ste mi

najmilšou

Hoc neviem sa chovať ideálne

Som s vami aj keď ste sami

Že už nie som dieťa dávno viete

Nechcem vás trápiť, najdrahších na svete

A predsa vidím, že trpíte kvôli mne

Trápim sa tiež, lebo neviem

Dopátrať sa príčine

Moje mlčanie niekedy vás bolí viac

Než mňa

Moje tvrdé slová vás zasahujú často

Bezo dna

Moje klamstvá, hoc milosrdné, cítite, viem

Vaše srdce stoná

Som taká som iná som vaša dcéra

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V srdci mi stále preteká tá viera

Že snáď i vy cítite tak moju lásku

Vďaku veľkú neopísateľnú

Ktorá koluje mi v žilách kúsok po kúsku

Nehovorím vám to často

Možno nikdy ústami

A moje činy nepresviedčajú vás o tom

Že som myšlienkami vždy s vami

Ste mi vzor

A váš výtvor

Sa odhodlal:

Mám vás rada!

Iwk@ Olekšáková

Iwk@ Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...verím v pravdu...OBJEKTÍVNU... a verím, že sa nestačí prizerať ale treba konať ak chceme niečo zmeniť... a dúfam, že to raz príde.... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu