reklama

Už to nerieš..!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už nerieš mňa
Už nerieš nás
zas a zas
som ti neznáma.

Vraciaš sa vtedy
keď už nechcem
keď ti už neviem
povedať kedy...

Už ma netrápi
tvoje trápne mlčanie
nestojím o tvoje skúmanie
už ma to nelapí...

Neviem,či prišiel klin
ale netrápiš ma viac
si pre mňa vzdušný plyn
keď si sa rozhodol
tak sa odtiaľ prac!

Si trápnejší každým dňom
vyhýbaš sa rozhororu
a preto prišiel zlom
ty sám si si to zavinil
premením sa ti v potvoru!

Nechcela som to tak
ľúbila som ťa asi
no ty si nedal znak
a srdce si našlo iné trasy.

tak hoci to bolí...zbohom!

Iwk@ Olekšáková

Iwk@ Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...verím v pravdu...OBJEKTÍVNU... a verím, že sa nestačí prizerať ale treba konať ak chceme niečo zmeniť... a dúfam, že to raz príde.... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu