reklama

Nepoučiteľne zraniteľná

Proste tak to chodí....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo ma nechceš?

Načo čakás?

Nie som génius Einstein,ani modelka

no mám stále v pamäti spomienky z pondelka

vyzeral si, že som ti dobrá

zranil si ma noje sny bodol pod rebrá...

Nechcem už ani snívať

vysnívať si hlúpy svet

že mi snáď raz donesieš aspoň jeden kvet

no ty nedokážeš ani moje slzy vnímať...

Nechcem ťa, tak prečo ťa chcem

Zase raz viem, že o láske nič neviem.....

Iwk@ Olekšáková

Iwk@ Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...verím v pravdu...OBJEKTÍVNU... a verím, že sa nestačí prizerať ale treba konať ak chceme niečo zmeniť... a dúfam, že to raz príde.... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu