reklama

Velikánska knižná idea/dilema

a tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čítať...

čítam a tak žijem

vo svojom vlastnom svete

zavretom za knihy

a verím každej tej vete

Verím každej básni

rými prenasledujú

moje básnivé sny

keď Prévert zakričí mi:"Zhasni"

Neviem, či neurazím všetkých

tých básnikov

keď v slovách tichých,nesmelých

poviem im

mám dušu ako vy

Keď Petraka ma prevádza peklom

s Alchymistom putujem neznámym svetom

cítim vašu spriaznenosť,vašu silu

no nedopúšťam sa iba boľavého omylu?

Snívaním nik nezmenil svet

cítite to čo ja?

Ja nemám chut a odvahu

vrhať sa do boja...

Nemám čas písať

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ani nechcem viac snívať

že bude život básňou

napísanou s láskou...

Iwk@ Olekšáková

Iwk@ Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...verím v pravdu...OBJEKTÍVNU... a verím, že sa nestačí prizerať ale treba konať ak chceme niečo zmeniť... a dúfam, že to raz príde.... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu